 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ryan
Użytkownik

Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pietrzykowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:43, 07 Cze 2011 Temat postu: kolos II |
|
|
Z łaski swojej jak by ktoś mógł wrzucić materiały na kolosa w czwartek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lukas
Użytkownik

Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ruda Śląska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:27, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vi
Użytkownik

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: K-ce Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 22:33, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
* BIERNE: Sytuacyjnie uwarunkowana: spowodowana niepowodzeniami szkole- poczucie bezradności; nadmierna dominująca postawa nauczycieli- strategia przemilczenia sytuacji / Uogólniony sposób życia: abulimia = chorobliwy stan niezdolności do podejmowania decyzji; lenistwo- wygodnictwo; czynnik psychogenny- forma protestu/rezygnacja wskutek braku powodzenia/ zahamowanie spontaniczności/instrumentalna bierność. POSTĘPOWANIE: Stopniowanie wymagań, unikanie nadmiernych, pozwalanie na podejmowanie samodzielnych decyzji i wyborów, zajęcia artystyczne.
* NERWOWE: Nadmierna pobudliwość- makromotoryki (całe ciało, uciążliwe dla nauczycieli), mikromotoryki (drobny,celowe, skoordynowane ruchy kończyn, trudne dla uczni)/ Rodzaje nadpobudliwości: poznawcza (zmienność poglądów, unikanie argumentacji), emocjonalna (placz, obrażanie się, wzruszanie, konflikty z rówieśnikami), nadpobudliwej motywacji (szybki zapał i szybkie zgaśniecie)/ Zahamowanie|| nasilenie się nerwowości: nerwicowość lub neurotyczność. Objawy neurowegetatywne- problemy z ukł moczowym, oddechowym, pokarmowym, mięśniowo-ruchowym itp. Wrodzona podatność ukł. nerwowego: korozyjne (powtarzające się niekorzystne bodźce lub zdarzenia, o niewielkim nasileniu, ale czas kumuluje) i traumatyczne./ Lęk wiąże się z nerwowością; POSTĘPOWANIE: środowisko terapeutyczne – szkoła, klimat pedagogiczny, stałość postępowania nauczyciela, niewerbalne komunikatY, jasne zadania, zbliżanie się zamiast oddalania, dzielenie się swoimi uczuciami, rozmawianie.
* AGRESYWNE: fizyczna, werbalna, ekspresyjna/ Powody: nadmiar współzawodnictwa, nuda, wyniesione z domu/ POSTĘPOWANIE: izolacja, rozmowa, przegrupowanie klasy, przestrukturyzować realizowane czynności np. temat lekcji.
* NEGATYWISTYCZNE: jawne (nieposłuszeństwo), ukryte (pozorne uleganie), uniki (kręcimy beke!)/ poszukiwanie własnej tożsamości i autonimii; motywowany złością i gniewem; wiek dojrzewania; najgorszą i najrzadszą formą jest kradzież; wagarowanie! POSTĘPOWANIE: wyraz dezaprobaty od razu po zajściu i uzasadnienie, narady klasowe co by trzeba zrobić takiej sytuacji, potępianie zachowania a nie osoby, napięte sytuacje obrócić w żart, kompromisy, zapobieganie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ryan
Użytkownik

Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pietrzykowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:37, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dziękuje hojni ludzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pszeniol
Użytkownik

Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:08, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A może ktoś napisać pytania z dzisiejszego kolosa?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|